איך לישון טוב יותר ולשפר את הריכוז

 עמוד הבית / מאמרים / לתלמיד/סטודנט / איך לישון טוב יותר ולשפר את הריכוז
איך לישון טוב יותר ולשפר את הריכוז
בסרטון הבא אלה ארנון, מנהלת המרכז "זווית שונה ללמידה" תסביר לכם מהי כמות השינה המומלצת, מהן החסימות שיש לנו בנושא השינה ומהי חשיבות השינה בהקשר של שיפור הקשב והריכוז.

השינה והשפעתה על תחושת העירנות,הקשב והריכוז
 
קורה לכם שאתם בתקופות עמוסות ולחוצות ואז אתם מחליטים לוותר על שעות שינה וככה לחסוך זמן?
 
בפועל מה שקורה הוא שעקב מחסור בשינה הריכוז שלכם יורד באופן משמעותי
וגורם לכם בסופו של דבר לביזבוז זמן משווע.
 
בסרטון הבא אלה ארנון, מנהלת המרכז "זווית שונה ללמידה"
תסביר לכם מהי כמות השינה המומלצת, מהן החסימות שיש לנו בנושא השינה
ומהי חשיבות השינה בהקשר של שיפור הקשב והריכוז.




 


אודות מרכז ההכשרות

מרכז ההכשרות - " זווית שונה ללמידה" בהנהלת אלה ארנון,  נותן מגוון שירותים בנושאים של: מיומנויות למידה , טיפול בחרדות, טיפול בהתקפי כעס, שיפור התקשורת הזוגית והמשפחתית ועוד. ניתן לקבל את השירותים בדרכים שונות כגון: כגון: טיפולים אישיים, טיפולים זוגיים, טיפולים משפחתיים, ייעוצים והדרכות הורים, סדנאות, הרצאות, קורסים וירטואלים ,ספרים וחוברות.


קרא עוד

אירועים בתמונות